fotonbykamera

Alla inlägg under maj 2013

Av kamera hejsan - 21 maj 2013 15:17

Hej!
Jag tänkte ha en giveaway snart här. Men jag vet ju inte vad ni vill vinna eller liksom hur många som kommer vara med eller om någon ens kommer vara med. Så ni kan väm kommentera vad ni vill vinna i en giveaway. Ok....
Tja rå!

Av kamera hejsan - 21 maj 2013 15:10

Idag är man sjuk så det blir ingen ridning. Lite sorgligt men det är bättre än att rida sjuk. Såklart, jag får rida igen på någon rolig dag hehe... kan inte blogga så mycket mer nu.
PS/ jag har beställt ett mobilskal från caseable.com bild under
Herrå!!
// mirre

Av kamera hejsan - 20 maj 2013 00:01

Mirre här i skrivar studion.....
Jag ber om ursäkt för att vi inte har varit så aktiva på den senaste tiden men vi har haft nationella prov, vanliga prov, steg, läxor mm. Det har vart svårt att hinna. Hursomhelst vi ska försöka vara mer aktiva och jag (Mirre) ska försöka göra en

Happy Friday
På fredagar i fortsättningen. Jag hoppas att du som läser detta och följer oss inte har slutat med det eller slutar nu. För det kommer bli bättre på bloggen nu :)
/ Ha det bra! Mirre

Av kamera hejsan - 3 maj 2013 21:36

Hejsan alla blogg-följare...Sorry att jag och mirre inte har lagt upp något på sistone, men hi har haft sjukt mycket med alla natiollella prov!!! Om ni går i sexan så tror jag att ni förstår! Det är sjukt jobbigt....Jag har en eller flera nyheter!!! 1: jag och min familj har en ny bil som är as cool! Jag älskar den massor!!2: jag har idag fått något som jag älskar... Om jag gör en liten tävling där ni får gissa vad det är!!! Ledtråd 1= jag sitter och skriver på den nu2= jag kan ta många fina bilder med den3=den är ganska ny på marknaden... Det är en vit en, och den här sorten är väldigt populär....4= jag kan surfa på den och den har en fin skärpa på skärmen5= ni kan nå mig på den!!Om ni har någon amning om vad det kan vara så kommentera och priset är att jag nämner (skriver lite om dig och om du har en blogg kan jag länka den till vår)Ett stort lycka till på tävlingen och kom ihåg att om ki ska gissa så ska ni skriva märke, och sak!!!Ha en bra helg!!! Lycka till!!!//olly

I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES Myspace Falling Objects I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES

Om oss


Häng med Miranda och Olivia på vår hästiga blogg!

Vi uppdaterar så ofta vi kan, eller när något bra har hänt. Oftast är det också en video i inläggen med hästar, annars bjuder vi alltid på bilder till inläggen :)

LÄNKAR BLOGGAR

Om du undrar vad klockan är

Ställ gärna oss en fråga

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Hur många besökare?

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards