fotonbykamera

Direktlänk till inlägg 4 maj 2014

Ingen ridning på över 3 månader....

Av kamera hejsan - 4 maj 2014 20:46

Halloj alla matrioter!   

Tänkte att det var dags för en uppdatering då...


 Jag har inte ridit på över tre månader.

Jag slutade på Kina (andledningen i tidigare inlägg tror jag) och ett tag senare började på en sötnos vid namn Lady.

 


Jag fastnade för henne snabbt och älskade henne mer än något!     

Hon var helt enkelt min drömponny, även om jag inte hade kännt henne länge. Det klickade liksom första gången jag såg henne, men jag är rädd att hon är borta ur mitt liv föralltid nu...

Det var en helt vanlig dag och jag hade precis åkt hem från Lady. Jag pratde lite med ägaren som helt plötsligt kastade ut sig att Lady har fått en fodervärd/köpare och att hon skulle åka redan söndagen nästa vecka. Vad sägs om det va? Vi hade pratat om att skriva kontrakt om någon månad och prova sadlar (för hon hade ingen just då), men plötsligt försvinner allt när det visar sig att... Lady ska åka flera mil bort till ett nytt hem och jag ska hitta ny medryttarhäst hipp som happ. 

Jag grät i flera dagar efter det här, jag blev så jävla förstörd efter allt som har hänt på senaste tiden så  orkar jag inget längre. Jag orkar inte leta efter ny medryttarhäst såhär, direkt efter min drömponny har åkt, jag orkar inte skriva inlägg, jag har inte råd med ridskola.


Nej, jag vet inte. 


Jag vill bara rida, det är det enda jag vill. Men när jag inte ens får det, när jag inte får hålla på med min livsstil. Det är då man ger upp och tänker att, nej. NEJ NEJ NEJ

JAG PALLAR INTE
LÄMNA MIG IFRED
PÅ MITT RUM
ATT RUTTNA
JAG HAR INGET BÄTTRE FÖR MIG


men... sen har man ju skola....och familj.....och vänner.....LÄXOR....youtube....bloggen....


För mycket kommer imellan, det är viktigt att aldrig sluta kämpa!! Kanske låter cheese, men seriöst. Vad som än händer, fortsätt, du är inte värd att sitta ensam, gå ut, träffa kompisar, livet kan vara en bitch ibland men det är viktigt att se imellan det och tänka framåt.


Lev inte i nuet... lev i morgondagen

 

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kamera hejsan - 23 december 2014 20:57

   

Av kamera hejsan - 19 oktober 2014 11:40

Jag och Olivia lånade Trollet och gick ut på en riktigt härlig uteritt med hästarna          ...

Av kamera hejsan - 15 september 2014 21:49

Hejsan allihopa! Här om dagen hade jag, Olly och Neptunus en photoshoot, tänkte visa lite bilder från det nedanför    Hoppas ni gillar dom!   Olivia och Neppe            Jag och Neppe          Bara Neppe          ...

Av kamera hejsan - 3 september 2014 17:30

Hej igen! Sinette videon kom snabbare än vad jag hade planerat, eftersom man inte har något liv när man är sjuk    Inte jättenöjd men aja, påminn mig om att aldrig göra 2 videos på en dag igen...       ...

Av kamera hejsan - 3 september 2014 16:33

Hej allihopa!    Ni vet säkert inte det här men jag och Olivia har precis blivit halv-fodervärdar till en underbar häst som heter Neptunus Hornline men han kallas för Neppe, jag gjorde en snabb liten video där ni kan se lite av honom och oss.   ...

I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES Myspace Falling Objects I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES

Om oss


Häng med Miranda och Olivia på vår hästiga blogg!

Vi uppdaterar så ofta vi kan, eller när något bra har hänt. Oftast är det också en video i inläggen med hästar, annars bjuder vi alltid på bilder till inläggen :)

LÄNKAR BLOGGAR

Om du undrar vad klockan är

Ställ gärna oss en fråga

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Hur många besökare?

Senaste inläggen

Kategorier


Skapa flashcards