fotonbykamera

Direktlänk till inlägg 17 mars 2013

Hellov!!

Av kamera hejsan - 17 mars 2013 15:24

Hej alla läsare!

På den här bloggen skriver jag och Olly om oss. Men vi skulle ju gärna vilja veta lite om våra läsare också. 

+ att jag och Olly ska ha en frågestund. 

Du kan väl länka din blogg med en fråga till mig eller Olivia i kommentarfältet.

Du får fler läsare på din blogg 

+ att du får veta mer oss samtidigt som vi får veta mer om dig.

Vi kommer svara på  frågorna i ett videoinlägg. 

Vi kommer läsa minst tre inlägg från varje blogg. De tre bloggarna som verkar mest intressanta kommer vi länka till vår blogg.

Fråga på bara!

 

 

 

 

 
 
Linn

Linn

18 mars 2013 21:10

Hej! Jag har fråga till både Miranda och Olivia.
1. Miranda. Hur länge har du ridit? Har du tävlat? PS / undrar om du har tävlat eller vart hästskötare på NFK- dm? Jag känner igen dig
2. Olivia. Hur länge har du ridit?? Har du någon sköthäs? Egen häst? Har du tävlat någon gång?

http://har ingen

 
Mirre

Mirre

18 mars 2013 21:43

Tack för din fråga Linn!! Den kommer att vara med i videon

http://denna

 
Ingen bild

Olly

19 mars 2013 17:50

Tack för frågan Linn!! Videon kommer upp senast Söndag! Skicka gärna in flera frågor och vi kommer att svar på dem i en video... // Olly :)

 
Ingen bild

anonym

21 mars 2013 15:54

Jag har en fråga till Miranda
1. Varför hatar du skolan (idrotten) så mycket
2. Hur kan du tycka att stallet är viktigare än skolan
Det vill jag och några kompisar veta
Olivia
1. Hur länge har du ridit?
2. Har du tävlat
3. Har du egen häst

 
Ingen bild

serry

21 mars 2013 15:58

Vrf fråga Mirre sånna frågor. De skulle inte jag vilja svara på
Här kommer riktiga frågor till båda er
1. 'Mirre' har du egen häst? Hur länge har du ridit? När red du din första häst?
2. 'Olly' gillar du hästar? Spelar du fotboll? (Isåfall vilket lag)
PS / jag älskar er blogg

 
Ingen bild

någon

21 mars 2013 16:00

Vems kanin är det på bilden?? Den är så otroligt söööt. Vad coolt att din kanin har hoppat 80 mirre.
Har din kanin tävlat i hoppning Mirre?
Vad har ni för andra djur?

 
bunnylover

bunnylover

21 mars 2013 16:02

Är Mirres kanin typ fotomodell?
Vad har ni för kamera och fotar med?
Vad gör ni på en lördag?
Vad gör ni på en vardag?
Har ni vaet utomlands?
Har ni andra bloggar?
Har någon av er hund?
Tävlar Mirres kanin i hoppning?
Oj, många frågor... men.men

http://jag har glömt den... något med kanin

 
jagsomgillarlampskärmar

jagsomgillarlampskärmar

21 mars 2013 16:17

Hej! Kan ni länka min blogg till er fin fina blogg. Jag skulle bli väldigt glad!
1. Gillar ni också lampskärmar??
2. Mirre- gillar du skolan?
3. Olly-gillar du hästar?
4. kan ni besöka min blogg?

http://lampskarm.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Olly

21 mars 2013 17:22

Tack för alla underbara fråor!!
Tack för at ni gillar våran blogg..... Vad roligt med frågor! Vi kan någ svara på alla och kanske några till!! Så skicka in era frågor om allt så svarar vi på dem i ett vedio-inlägg där båda är med!!! Tack alla som gillar våran blogg och ett jätte strort tack till alla frågor!!! TOPPEN!!!

 
JagSimGillarErBöoggSkitMycket

JagSimGillarErBöoggSkitMycket

22 mars 2013 13:40

Hej!! Jag kom inte på något namn till mig så det fick bli så istället. Hehe...... jaja, frågor
Till Olly
1. rider du?
2. Har ni din kamera när ni fotar? (Eller Mirres)
3. Följer du med när Mirre tävlar med höstar eller kanin?
4. Tävlar du i något?
5. Gillar du kiwi?
Mirre:
1. (Din kanin är underbar) tävlar den?
2. Hur länge har du ridit?
3. Gör du NHS på de hästar du sköter?
4. Vad är din favorit årstid?
5. Läser du något för tillfället. Isåfall vad?
Båda:
1. Gillar ni äventyr
2. Vem är smartast
3. Vem är snyggast. Jag vet iallafall vem jag tycker är snyggast. Hehe
4. Är ni singlar?
5. Har någon bloggat förut?
6. Vad har ni för kamera?
7. Gillar ni mogna killar?
(Som min bror)
Skämta
Min bror är dum i huvudet. Men säg inte det
8. Är ni helsvenska?
9. Har någon av er ursprung från Finland? (Det har jag)
10. Varför började ni blogga?
// JagSimGillarErBöoggSkitMycket

http://hehe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kamera hejsan - 23 december 2014 20:57

   

Av kamera hejsan - 19 oktober 2014 11:40

Jag och Olivia lånade Trollet och gick ut på en riktigt härlig uteritt med hästarna          ...

Av kamera hejsan - 15 september 2014 21:49

Hejsan allihopa! Här om dagen hade jag, Olly och Neptunus en photoshoot, tänkte visa lite bilder från det nedanför    Hoppas ni gillar dom!   Olivia och Neppe            Jag och Neppe          Bara Neppe          ...

Av kamera hejsan - 3 september 2014 17:30

Hej igen! Sinette videon kom snabbare än vad jag hade planerat, eftersom man inte har något liv när man är sjuk    Inte jättenöjd men aja, påminn mig om att aldrig göra 2 videos på en dag igen...       ...

Av kamera hejsan - 3 september 2014 16:33

Hej allihopa!    Ni vet säkert inte det här men jag och Olivia har precis blivit halv-fodervärdar till en underbar häst som heter Neptunus Hornline men han kallas för Neppe, jag gjorde en snabb liten video där ni kan se lite av honom och oss.   ...

I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES Myspace Falling Objects I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES I ♥ HORSIES

Om oss


Häng med Miranda och Olivia på vår hästiga blogg!

Vi uppdaterar så ofta vi kan, eller när något bra har hänt. Oftast är det också en video i inläggen med hästar, annars bjuder vi alltid på bilder till inläggen :)

LÄNKAR BLOGGAR

Om du undrar vad klockan är

Ställ gärna oss en fråga

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Hur många besökare?

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards